21 juli 2011

Jaja...det är det som krävs för att jag ska få arslet ur...

NU mitt i natten sitter jag här framför datorn.Jag har rotats fast kan säkert aldrig mer komma loss.Men märk en sak.....jag kan publicera inlägg helt plötsligt.Ja ni kanske minns att jag nämnde för minst 100 år sedan att det inte funkar med inlägg för att det stod javaskript void0.....men nu så 100 år senare fixade jag till det.Och fråga mig inte hur. Man skall inte hur som helst spilla en kopp kaffe på alla papper som ska bokföras för att sedan se det som en god anledning att inte ens röra papper på flera veckor.Då får man sitta som nu ända in i det sista innan det är dax att åka till den snälla revisorn.Nu ska jag sova. Skön känsla det här....pappersjobbet avklarat....grattis till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010