20 juni 2011

hiss o diss

Sagostigen sagostigen..sååå inte kul.Jag har en ide om hur man kunde ge stället ett litet lyft.Typ göra lite roliga överraskningar längst med stigen.Dem kunde liksom chocka besökarna med några riktigt bra utklädda troll som smyger omkring när man minst anar det.I nått hus kunde det helt plötsligt hoppa fram en häxa.Ur vattnet vid slottet kunde ett träskmonster stiga fram.Och varför inte lite älvor som gled omkring.Ja liiiite mer än bara dessa stugor från 1800 talet med dockor som inte ens blir levande med den vildaste fantasin.Fast o andra sidan var det kanske inte mig det skulle roa..tänkte inte på det.Fast människorna som driver stället är fruktansvärt trevliga och tur är väl det.Och så tar dem heller inga över priser på inträde o annat.O ja Lisa var nöjd:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv