20 juni 2011

Jepp då var det gjort..vättern rundan 2011.Helt ok om det inte hade varit för att man cyklar dag o natt,mina clips i cykel skorna pajat,motvind i nattmörkret....men jag gjorde det:-)Jag fattar inte att jag inom loppet av en vecka cyklat tur o retur stockholm o sen halvvägs igen.250km av alla avverkade var hyfsat trevliga men dem resterande 200 ska vi inte tala om.Men känslan att rulla i mål slår det mesta.Tänk att jag helt seriöst ville kasta in handduken när det återstod 2 mil.Det var tur att man träffade på en hel del trevligt folk som peppade,och behövde peppning.Min man cyklade på otroliga 10.27 han fattar nästan inte själv hur det gick till.Han måste vara stålmannen!!Jag har alltid anat det men nu har han avslöjat sig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv