17 maj 2011

Min laptop vill inte att jag ska blogga...

den säger bara java skript void eller nåt och vägrar att publicera något alls. Därav inga inlägg. Så om nån vet hur detta kan fixas får ni gärna tala on det för mig eller ännu hellre kanske titta förbi på en kaffe och trolla bort problemet...snäääälla.
Idag har jag iaf lyckats trippeltrippel boka mig under morgonen. Jag vet inte hur jag tänkte när jag skulle vara på träning,hos revisorn,hämta auktionsgods och stå med som funktionär under Elinas trafik dag på skolan. Det blev trafik dagen så klart. Och bättre koll i almenackan alternativt åka in och kolla upp hur det står till med minnet egentligen!Trafik dagen var kul trots att det regnade.Jag fick låna en cykel och minimal cykelhjälm av en elev för att cykla med en annan elev som behövde stöd.Och så sprang jag brevid en annan elev som inte heller tyckte att den skulle klara av trafik dagen.Elina tyckte att det var lite pinsamt när hon hörde att hennes mamma varit med på aktiviterena men vad skulle jag ha gjort.Jag fick som avslutning sitta med och äta lunch med skolbarnen. Var det ett straff eller belöning tänkte dem månne;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv