03 maj 2011

Snorig,hostig och febrig...

Mamma mu stupade i alla barns basiller till slut.Fram med handspriten igen då. Yrat inatt och drömt jätte konstiga drömmar.Min lilla Hugo och jag blev attakerade av en otäck labrador fast jag hade lärt mig nån konst att det inte skulle göra ont då den bet mig i nacken.Och så bodde det späckhuggare i Eskilstuna ån...virrvarr av drömmar.
Lisa är inte heller i dagis skick så vi har varit hemma och kurerat oss. Bakat lite morotsbröd,tosca kaka och grahams thekakor.Vi bullar upp inför söndagens loppis på www.larslund.se. Textat lite etiketter till mitt egna the jag gjort samt årets första skörd torkat gräslök.Vi släpade oss såklart ut med doggarna och passade på att ta med trimmern så bara halva dogge blev kvar;)Thats about it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv