02 maj 2011

Nedräkning påbörjad...

Grand opening for the loppis i ladan på söndag!!!!Roligt det ska bli.....på riktigt!!!!Det ser så mysigt/mysigare ut där nu. Har haft hjälp av syrran under eftermiddagen.Och hon har så bra ideer....jo förrutom att minnet sviktar aningens ibland. VAD ÄR DET STINKER? säger syster helt oförstående och tittar upp på mig medans jag står uppe på loftet i ladan och röjer.Jadu sa jag det vet du ju...du vet ju vad som hände i förra veckan med kalkon kött and so on.Joooooo just det säger hon då. Och förresten ahaaa....du menar den där frysen....Mmmmm....säger jag då. Hur många frysar har man i en lada syster?Men jag öppnade den bara den jätte lite jättefort för jag tänkte du kunde ha glass i den på söndag!!Och så for hon ut i samma maner som mig själv den där hemska dagen med Kaisa.
Och obs!! den ska bort,,,ni kommer inte att besväras av den så räds ej. Vi väntar på att Kaisa eller någon annan tapper människa ska komma och trolla bort den bara.

1 kommentar:

  1. hahahahaha!!!! syns jag inte va där o kunde se er två:-) om jag orkade bära den så skulle jag hjälpa...:-)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv