09 augusti 2011

Jag ska bara ...

måla lite möbler,rasta doggar,jaga geten,snacka med hönsen,gå ut och plocka kantarell,cykla,jogga,....sen lovar jag att ta tag i mail,rensa pappershögen,plocka ihop pant och åka iväg och panta,ta returpapper till stationen....tror du jag gjorde det sen då? Neheeeedå inte idag heller. Varför? Varför lyfter jag inte bara på luren och ringer till telia och löser problemet med vårt trasiga modem?Eller ringer det där samtalet till Socks för her och säger NEJ TACK inga fler jävla strumpor tack!Ska det vara så svårt!Ja det är ett problem jag erkänner.Mitt arsle har verkligen fastnat i vagnen. Fast det är ju såklart inte allt som hamnar i "görasenlistan".Och det finns ingen logik i vad som blir gjort och vad som inte blir gjort.Jag förstår inte!Jo jag anar ett mönster såklart. Trista sysslor vs roliga sysslor men ändå...jag trodde att sånt kom av bara farten när man blev äldre.Allt bara blev gjort.Så blev det visst inte. Imorgon kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010