11 augusti 2011

Lite låtsas triathlon...

Lite cykling,lite joggning och lite simning det är vad jag fått ihop i flera dagar.Känner mig nästan lite hurtig. Fast lite grand av allt och inte i ett sträck så klart har det blitt.Idag har det dock bara blivit cykling med barn gruppen i Vilsta som kommit igång efter semestern.Riktigt kul är det!Mina barn har nog blivit lite försoffade under sommaren för det var motigt idag men vi är snart igång igen. För min/vår del var det sista luftingen cyklarna fick innan avfärd mot Mora imorgon...tjohooooo.Nehepps gott folk.Om jag skulle ta och ta ut ännu en plåt med bullar ur ugnen. Förbereder fika till loppis i ladan på söndag.Mamma håller ställningarna här då medans vi ligger och flämtar efter ett förhoppningvis genomfört vasalopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010