20 maj 2010

Jag glömmer bort o shoppa.


Så rätt som det e får jag tokspel.Helt plötsligt slår det mig att jag har inget att ha på mig..INGET..sådär håller jag sen på o självömkar.Inga fina skor,jackor,träningskläder,joggingskor..INGET..
Men lilla älskling sms'ar mannen då,jag för över pengar om du behöver så du kan shoppa.Jag vill ju ha en glad fru:-)Fast det var ju inte så jag menade riktigt..och så efter jobbet åkte jag till tuna och köpte på mig lite av varje bra till o ha.Bäst o passa på mens man kommer ihåg.

1 kommentar:

  1. låter lite som jag varje gång jag tittar i garderoben:-)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv