11 maj 2010

Den barmhärtige tränaren!

Vi har varit ute på en liten jogg....EN MIL!!!!Skönt!Vi ska inte tala om tiden, det tar vi en annan gång. Mannen frågade om jag tyckte att det räckte så för hans del eller om jag skulle tvinga in honom på en extra runda i skogen....hmmm.... ok då låt gå denna gång sa jag....för en som springer milen första gången i sitt liv får det vara bra så=)
Och om sanningen ska fram var det lääääänge sedan jag gav mig in på milen...typ ett år sedan sist. Vilket team=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv