13 maj 2010

Softat idag.

Sitter o tänker vad dagen haft med sig....soft är väl ordet. På lunchen gjorde Oskar oss sällskap. Han var så snäll och köpte med sig alcogel flaska efter att han först innan han kom ut ringde och berättade att en person i hans närhet troligen har magsjuka. Oskar berättade att han numera har en alcogel flaska stående lite varstans och att man faktiskt inte kan klara sig utan....heja Oskar!!!!!(kan det vara så att jag influerat i detta)
Sedan åkte vi in till stan och storhandlade i rekord fart fast det var trevligare att handla idag då vi hade sällskap en en god vän som sedan följde med oss hem på middag och lång skogs promenad med getterna. Mannen ordinerades en liten jogg runda runt fåren=)Imorrn kör vi tränings pass igen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv