21 maj 2010

Synd o klaga...men...

nog är det väl lite väl mycket myggor ute????Alltså skulle man inte kunna börja utföra plågsamma djurförsök på dem små jävlarna please!!!Försök o sitta ute och lyssna på fågelsång en vacker vårsommar kväll....nepp!Det går inte. Det är praktiskt omöjlig för allt man hör är bzzzzzzzz.....typ.Det är så jävlig så det går nästan inte ens tänka i det oväsendet...typ.Nästan så att man inte ens hör geten bräka...typ.Ja ni fattar.
Men det kanske finns något positivt med även dem för ikväll lånade jag Oscars cykel och tog mig en liten runda med hundarna och jag har garanterat svalt en miljon myggor under resans gång. Gratis Gi mat liksom.

2 kommentarer:

  1. Det är ju strålande..o gratis liksom..dela med dig till oss andra nu.. ;) / Lottie

    SvaraRadera
  2. Jag kan inplentera lite små jävlar inne i stan så ni kan få ett litet snack till coctailen;)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv