14 maj 2010

Älgsafari på kvällskvisten=)

För o göra en längre historia kort så kom jag hem sladdandes in på gården efter att ha lämnat Elina hos sin pappa och när jag nästan var hemma stod det 2 st vackra älgar och betade på ängen. Satt o tittade på dem i 5 minuter innan jag kom på att Lisa säkert oxå vill se dem. Sladda hem och in i bilen hoppade mannen o Lisa nyduschade iförda endast underkläder. Och så hann vi se dem till Lisas förtjusning=)
Egentligen orkade jag inte ens trampa på gaspedalen efter kvällens mils joggning. Imorgon blir det vilo dag från träning och dessutom väntar 2 jobb dagar. Ska bli roligt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv