17 maj 2010

Tankar av en 4 åring.

Wohoooo för dagar som denna. Helt perfekt!Elina är hemma oxå ett par dagar innan beräknat....vilken lycka=)Lisa hade lite funderingar angående tandlossningen. Hmmmm.-Jaaaa då håller jag faktiskt på att bli gammal då....och det betyder att du o pappa blir gamla....kommer ni att dö nu?Nehe!!!Phuuuu vilken tur! Men den här tandfen...??....hon måste ju ha hela sitt rum fullt med tänder....hon är lite äcklig egentligen...fast tur att hon har så många fina klänningar att ta på sig o byta emellan...röd,gul,grön o svart.Hon är väl inte så stor va????Måste jag ha tanden i mitt rum inatt????Fast om tanden är i köket så kommer hundarna skälla när hon kommer o då vaknar jag kanske. Hon har detta som ett jobb bara såklart!Jag menar det är ju inte precis hennes pengar hon går runt o delar ut..............=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv