15 maj 2010

Paus i arbetet..

jag får mellan tids rapport om vad som händer på hemma plan. O till min förvåning får jag höra att lilla LILLA LISA har kört på Elinas cross själv (med full mundering
såklart)Kanske var det lika bra att jag missade hennes debut,inte för att jag är någon höns mamma men lite otäckt ser det allt ut.Roligt!Blandade känslor....
Har oxå uppviglat mannen om ett kvälldopp i sjön ikväll så vi får väl se vad som händer.Lisa hade lösning på hans "kan inte simma problem" -Du får låna mina armpuffar=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv