29 maj 2010

Bara jag kvar.

Hade tänkt att cykla till jobbet imorse. börjar ju liksom närma sig tjej vättern snart=)Meeen regnet öste ner och familjen var kvar hemma.....inte så svårt beslut att fatta. Saknar dem redan fast dem säkert inte ens lämnat gården än, fast att jag ändå skulle vara på jobbet till 20 ikväll. Bara att veta att ingen är hemma när jag kommer hem....tråååååkigt! Fast jag har ju djuren iaf(o alla zombies som kommer att smyga på mig inatt)Ikväll blir det definitivt en mils jogg. Nu finns det ingen ånger knapp för har jag sagt det måste jag göra det=)Smart drag mot mig själv....hahaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv