08 juli 2010

2 dagar kvar nu..

vad roligt det ska bli att uppleva denna sim fest...ser fram emot det faktiskt även om det nu inte är någon jätte distans men det lär vara en upplevelse att plaska ihop med tusentals andra som startar i årets tjej sim.temperaturen är ännu inte uppe i 20 grader där men står fortfarande fast vid simning utan våtdräkt...hoppas jag inte helt missbedömmer läget men så får det bli=) Det jag däremot inte ser fram emot är andras tånaglar som man visst kommer i närkontakt med har jag hört...men alla har väl klippt och filat ner sina naglar tills på lördag hoppas jag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv