16 juli 2010

Dragspel!

Lilla Lisa tassade in till oss inatt och erövrade därmed hela sängen. Låg ihop knögglad som ett dragspel i ett litet litet hörn tills jag inte bara kunde hålla mig kvar på sängen utan dunsade ner i golvet och tog min kudde och flyttade ut till soffan.Vaknade helt enligt beräknat stel som en vandrande pinne men det gör inget det går över. Det som räknas är att det var genomförbart för mig att jogga 1.6 mil i ganska kuperad terräng. Jag brukar ha jämt att göra att cykla där annars.Tanken var inte att springa hela den igår utan att ta så långt jag orkade och sen gå hem resten men det gick på ren vilja hela vägen. Det roliga var att vi tog 3 pauser varav 2 var att vrida ur kläderna då det som sagt ööööööösregnade och en kisspaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv