21 juli 2010

Stackars Hugo och Leo...

mina små ärkelantisar!Idag har vi varit in till staden för nödvändiga vaccinations sprutor. Leo var alldelles salig av alla tik dofter men Hugo han däremot skulle INTE ta nån spruta utan motstånd.Vi hann inte ens vara inne i 1 minut innan veterinären ville kalla in en till personal för att assistera. Min lilla Hugo var som förbytt därinnne....stackarn. Jag kan tänka mig att det kan bero på hans långa vistelse på Strömsholm pga borelian förra sommaren.
Veterinären var nog iaf mer än glad att bli av med oss och gav som råd till mig som hundägare att liiiite mer social träning med Hugo inte skulle skada....fast jag tror nog iaf inte det berodde på det denna gången utan snarare att han var skitskraj helt enkelt. Nåja sagt och gjort, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv