10 juli 2010

Resume vansbro tjejsim 2010=)

Kändes som om vi aldrig skulle komma dit...det tog 3.5 timmar enkel väg...ja herregud vi var ju nästan ända borta vid Sälen typ. Vackra Dalarna räddade resan då man hade mycket att titta på längst med vägen. Självklart hann jag moona vid en väg även idag men det bjuder jag på.Ja så var det då simningen äntligen 15.15. Jag trodde att det skulle kännas mer och då jag upptäckte att det gick bra drog jag med i princip samma tempo hela loppet. Dock var det trångt längst in där det var minst strömt så man fick ligga längre mot mitten och ta i extra antar jag. Det där skulle jag gärna göra om men blir det fler gånger satsar jag nog på stora simningen för det var riktigt kul. Arrangemanget runt tävlingen var super med mycket underhållning för hela familjen...kanon!!Riktigt bra dag idag=)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du hade en så fin upplevelse. Jag simmade först idag på 3 km-loppet men som du redan har läst så simmade jag tjejloppet ifjol. Var riktigt skoj och det gav mersmak så efter att ha avslutat min tjejklassiker med skidåkningen i februari i år så har jag nu satt igång med en riktig klassiker med start på dagens simning..:)

    Hoppas de kvarstående loppen går lika bra för dig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv