20 juli 2010

O mannen han spikar o hamrar...

sågar o släpar på jobbet än....o mitt största dilemma senaste tiden har varit val av tex sjö, motionsform för dagen eller picnic. Denna vecka ska mannen gneta sen så tar han 2 veckor välförtjänt ledighet han oxå. Dilemma för dagen är utflyktsmål. Inte det att det inte finns att göra utan svårt att välja bara...Tidöslott,Taxinge,båttur västerås från Sundbyholm,Stockholm med gröna lund,besök på Westerkvarn,lager 157 med besök på sagostigen fanns oxå på önskelista.....så vi får väl se vart vindarna bär oss=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv