24 juli 2010

Vad vi har pysslat med på sistone?


Idag har vi varit och hälsat på hundpensionatet som grabbarna grus ska bo på under vår Europa turne med start IMORGON!!Doggarna kan tyvärr inte få följa med då vi inte kunde få hundpassen i tid och jag vill inte riskera att hundarna skulle bli intagna i karantän eller i värsta fall bli sjuka.Men damen som kommer att ta hand om mina små är väldigt kompetent och hade god kännedom om rasen och dess egenheter. Dessutom tror jag att grabbarna kommer komma hem igen med mycket bra erfarenheter i ryggsäcken.Annars har både gårdagen och dagen kantats med en strid ström av gäster.Nu håller vi på att städa huset och ska snart börja packa:-)Tanken är att vara på väg på fm imorgon.Charlie tar över herde platsen här hemma och ska valla getter,mata kalkoner,kaniner o katter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv