18 juli 2010

Toppade styrketräningen...

med 8 km lätt stillsam jogging med grabbarna innan det var dax att kasta sig i bilen för att hämta hem Lisa som hade haft en toppen em i staden. Idag varierade kollot sig lite på så vis att vi grillade burgare istället .Samma plats dock=)Min syster var med dit oxå och hon sa sig nästan få hjärtattack när hon såg vad barnen fick göra där.( Hon såg inte mindre blek ut när jag sa att herregud det här har vi gjort i 3 dagar nu=))O sonen hennes som huxflux kunde simma utan puffar o allt. Han hoppade som den mest vanaste från största stenen ner i plurret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv