09 juli 2010

Handen på hjärtat...Gundes teorier funkar nog bättre..

det har blivit lite väl mycket av det goda nu måste erkännas och det är inget vanligt förekommande fenomen såsom paltkoma jag menar utan proppmätt,kräkfärdig typ av allt crap jag laddat med under hela dagen...så nu kommer hon istället kapsejsa som titanic och sjunka som en sten till botten med allt detta med sig....man skulle ha gjort som Gunde istället med havregryns gröt men ok tar med mig detta till vasan som en lärdom;)....eller hur!?Jag skulle kanske ta med mig Lisas rygg dynor för säkerhets skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv