15 februari 2012

Blygsamma jag tar en bloggpaus...

Eller paus o paus....ligger lite lågt skulle jag kanske kalla det för.
Jag vet inte vad det är som omotiverar mig till att blogga just nu...det bara är så.
Det kan vara så att jag är så jäkla social nowerdays så jag blir osocial.Kanske är det mitt neurotiska jag som inbillar mig att säpo ser mig.
Kanske är det så att jag skulle få saker att låta som något som det i själva verket inte är.Ja liksom skriva så kryptiskt att det skulle ge dig som läser ett alldelles för stort spann att inbilla dig vad det är jag menar mellan raderna....inte för att det skulle spela nån större roll egentligen....
Folk får tycka och tänka hur fan dem vill, bekommer mig inte.
Det är iaf roligt att skola sig och särskilt i ett ämne som faschinerar mig mer ju mer jag lär mig.Herregud!Vi är ju nästan som små hubbotar hela högen...typ. Jaja....

Det är väl förresten inte ett hån om man skulle ha råkat tycka att någon ser ut som han ni vet Myror i brallan snubben...ja ni vet gissa bajset.Han är ju hel cool!!Jag skulle gärna vilja bli förknippad med honom om jag var kille vill säga.Ja jag skulle iaf inte bli sur.Som sagt hellre det än Mona Sahlin...fast det var inte så tokigt det heller vafan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010