27 februari 2012

Säg det inte säg det inte SÄG det inte....

Kunde jag låta bli? Jo det kunde jag bra länge, tills plupp......du påminner mig om Thomas di Leva!Till en lärare som för övrigt forskat om Empati dem senaste 15 jävla åren! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG??????? Det var bara första dagen i delkursen personlighets psykologi.Han såg LIKA FÖRVÅNAD ut som GUNDE ni vet.Ja och sen så sa jag att jag inte menade det som något negativt utan tvärtom.Jahapp hur menar du?Jaaaa alltså jag menar inte att du ser ut som honom i hans kjolar o så utan att du bara påminner om honom på nåt sätt.Jo han är rätt flummig men om du lyssnar emellan hans flummerier så kan du säkert känna igen dig själv....or not!!Undras hur tankegången gick hos vår lärare?Jag skulle oxå ha undrat!Skiiiiiit oxå!

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010