27 februari 2012

Och till saken hör...

Att jag fick ett hysteriskt skratt anfall och kunde inte sluta heller.Ja alltså på lektionen innan jag tillkännagav vem han påminde mig om. Ja han skulle spela upp en filmsnutt och det hela gick ut på att vi skulle gissa personlighetstyper i filmen.Bara det att bildkvaliten var dålig och ljudet likaså.Efter att han fått igång den 2 minuter långa filmsnutten började han krångla med dem eldrivna persiennerna så att man verkligen inte hörde ett skvatt.....förrutom någonting som kan liknas hästgnägg eller nåt!Fast det är klart...han borde vara van vid empati störningar av detta slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010