03 februari 2012

Jag hade så roligt att jag glömde bort...

att ha tråkigt helt enkelt.Eller så är ämnet i sig så otråkigt att det inte går att ha tråkigt.Finns alltid något att tillägga.Vad är början av en nervimpuls.....tanke.Vad där slutet av en nervimpuls....svaret kom snabbt som en svamp ploppar svaren upp i mitt huvud.Därifrån är vägen inte lång till munnen och plopp....nervsammanbrott var mitt svar till professorn i neuropsykologi.Jag fattade såklart redan innan svaret for till min mun att han ville höra...handling.Men nervsammanbrott var mycket innovativare svar tyckte jag då;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010