24 februari 2012

Träsmak i arslet...

Skulle vara så skönt om man kom på att sätt att klara av att utbilda sig på ett mer rörligt sätt.Jag tycker man skulle kunna uppfinna en föreläsning som sker i löpspåret i Vilsta.Vi alla 45 joggar efter någon som föreläser...varför inte!!??!!Jag ogillar att sitta still så mycket.O ja, jag vet att man ska ta pauser but still....
Det är så jobbigt att jag pillar på håret hela tiden jag pillar på små blemmor vilka som helst, tills jag bokstavligen blöder.
Men efter ikväll när denna tenta är skriven ska jag verkligen röra på mig, om så bara stå på plats o hoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010