22 februari 2012

Om jag skulle ta och fokusera på målet...

Varför var det jag skulle gå ner alla kilon?Jag har ett svagt minne av att jag nämnde maraton lopp som mål.Vad i helsike är det som är så motiverande med ett maraton lopp undrar jag bara just nu??????Näe jag kan inte ha varit frisk när jag satte upp det målet.Inte undra på att jag inte går ner mina kilon som jag planerat.Dax att ändra strategi, målet med att jag ska ner i vikt får helt enkelt bli.........resa till Rom...eller jo nu vet jag...maraton i ett annat land.....typ...hmmm....vilket land är platt med inte så mycket uppförsbackar?......ja skitsamma så får det bli.Målet måste bli roligare.Mannen är på!Han motiverades genbast när jag nämnde Rom...och maraton med små bokstäver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010