09 mars 2012

Bohagsflyttning undanbedes...på ett tag!

Jag ställer gärna upp och kör/släpar/bär osv för att jag vet hur mycket det betyder för den jag hjälper.Inte alls för att det tsår flyttgubbe i pannan på mig....hoppas jag.3 flyttar inom loppet av en månad typ..........¨
Man börjar på och kunna skriva med det i sin cv snart....flyttgubbe.
På efter middagen agerade jag Marsvinstaxi AB. Marsvin kan vara ägare till en hel del må ni tro;)Goooood fredag, tror att det kommer bli en riktigt riktigt bra dag.Inget särskilt, bara så.I just know it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010