13 mars 2012

Hur gör någon som gillar härskar taktiker men inte lyckas....?

Blir jätte sur, så sur så sur!Men vad gör väl det om hundra år.Jag personligen gillar inte alls härskar taktik och känner hur hornen växer så fort jag hör det nämnas ens.Fast det är inte kul, inte ens lite.
Känns så ynkligt på nåt vis bara, lite ledsamt nästan.Ja alltså för den som utövar denna teknik för att nå....vad?Kanske få sin vilja igenom.Fast på mig fungerar det bättre om man kör lite snällare taktik.Typ hur tänkte du?Hade du nån ide?Hur skulle det vara om.....om vi gjorde såhär fungerar oxå.Påminner lite om demokrati på nåt sätt.Skitsamma.Jag är ju iaf huvudpersonen i mitt liv, du i ditt liv.Så jag blir lite brydd när någon utövar härskar teknik när det gäller beslut om min framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010