29 mars 2012

Tenta 2 avklarad...bara väntan kvar nu.

Tror det gick helt ok men man vet ju aldrig.Kanske svamlade jag bort mig,men det återstår att se.
Plock,städ,pack gäller.Har nån slags mani över att allt ska vara tip top på hemmaplan om jag ska resa bort.Fattar egentligen inte varför jag inte får ro i själen förrän hundarna är trimmade,källaren städad,hönshuset sanerat,gethagen rensad,pappershögar sorterade,sopskåpet städat..............listan kan fortsätta i all oändlighet.Märkligt.Alltid samma visa.Så då vet ni.Är mitt uppe i min maniska fixaalltsomintegjorts innan grejer.Och känslorna är visserligen kluvna.O andra sidan är det skönt att det blir gjort o ena sidan är det så tråkigt att man blir sittandes här för att slippa liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010