16 mars 2012

Ibland är det enkla svårt att se...

Man letar för djupt, man tänker för mycket.
Så är det ofta oxå när man studerar och ska komma ihåg en hel massa till en tenta tex.Det är ju sånt man redan kan men.....man tänker för komplicerat.

Drar ett litet exempel som egentligen inte alls har med saker att göra but still.
Jag hade klarat mig utan körkort tyckte jag.Så en dag kände jag att det var dax att ta tag i det.Impulsiv som jag är så skulle detta ske så fort som möjligt.Så allt som allt tog det 2 veckor om jag inte minns fel.Och det var 2 jätte roliga veckor.Dagen D efter att ha klarat provet var det dax för uppkörning.Körningen gick galant.5-10 minuter återstår av uppkörningen.Jag slappnade av.....och som från ingenstans dök det upp ett trafikljus.Ja ni vet där på carlavägen där det funnits trafikljus 2000 fkr.Och det var RÖTT!!Meeen jag tänkte väl någonstans i mitt undermedvetna att jag skulle testa uppkörarens nerv stabilitet och kör mot RÖTT!!!!!Det äör rött, det är rött, det är RÖÖÖÖÖTTTTTT vrålade denne...och jag fick fint vänta på ny uppkörningstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010