06 mars 2012

Om du hade 3 månader kvar att leva...

Vad skulle du då gör av din sista tid på jorden? Man skulle inte tycka at det var tråkigt utan man skulle ta det på ett positivt sätt och man skulle inte ha begränsningar.Lite olika svar som kom av olika p e rs o nl i g h e t e r ....Plastikoperera sig och dra till Los Angeles och knarka,Dra till svenska västkusten och bo på vandrarhem med alla människor som kändes en kära,umgås med nära och kära,adrenalin junkie grejer såsom helikopter flygning osv,dra till ett fattigt land och hjälpa fattiga, vara snäll osv osv......

Jag fattar bara inte grejen?????Vad är det för fel med att göra detta fast man inte ska dö om 3 månader om man nu så gärna vill?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010