11 mars 2012

Finns inget bättre att somna till..

än just Melodifestivalen.Men vi ställer upp för flickan i vår familj som annars dööööör om hon inte får se på det.Vi ställer upp och sover på soffan tillsammans.Och det är så att vi följer strömmen såklart med allt ätbart gott som hör till melodi festivalen.Bara det att vi har ätit upp allt långt innan melodifestivalen ens börjar och sen somnar man i rena paltkoman.För mig kvittar det vilken låt som vann och vilken som inte vann.Allt som är med det är ändå bara typ....skit.Tycker jag iaf.Ja dead by april skulle väl kunnat vara nåt...men det är väl inte ens ens grupp som borde vara med i en sån tävling.Jaja men gott var det och utvilad var man imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010