30 mars 2012

Imorse när jag vaknade..

Trodde jag inte att jag skulle spendera hela dagen på veterinär kliniker.Men det är väl tur att man inte alltid vet vad som komma skall.Åkte till lille syster med lite bra o ha i nya lägenheten grejer och sen gamla skolanteckningar till en klasskompis som behövde.Tanken var sen att åka hem och göra det sista inför resan men åkte istället med pappas hund till veterinären som efter mycket prover skickade vidare oss till Strömsholm.Och där blev han kvar nu lille gubben.Veterinärerna överallt vi träffat har varit helt suveräna, vilka människor alltså=)!!!Hoppas hoppas hoppas dem kan hjälpa hunden att bli frisk igen.Han hade dåliga blodvärden som tydde på att njurarna inte fungera som dem skulle.En veterinär ställde frågan om han lyckats få i sig glykol på nåt sätt, för det behövdes ytterst lite av det för att få omkull djur och människor.Med tanke på att det luktar och smakar sött skulle det inte vara en omöjlighet att det skulle kunna inträffa.Men nu är det som det är och dem gör sitt bästa där borta, det är jag helt övertygad om.Nu inväntar jag hem 2 tjejer som varit på skoldisco, med krusat hår o allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010