30 april 2010

2001=)

Today is the day...för 8 år sedan stod jag ungefär vid denna tidpunkt med min far vid ån och tittade på när han fiskade. Sedan promenerade vi hem till föräldrarna och där bjöds det på en bastu kväll. Det var den dagen det året som sommaren började. Jag minns det som igår för det var nämligen dagen innan min fina Elina föddes. Så imorgon firar vi våran stora tjej som blir hela 9 år=) Och nu styr hon hem efter 11 timmar på arbete för hemma väntar en brasa som ska tändas och en del folk som ska komma och göra oss sällskap i att fira in att våren har kommit och att snart sommaren är här.Trevlig valborg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv