28 april 2010

Huvet under armen

Imorse åkte Lisa och jag in till tuna för o shoppa grejer åt store syster som låg hemma med huvudvärk. Nästan hela affärsdisken var full och allt inslaget i kassan och INGEN PLÅNBOK....bara till och åka hem igen då....så mycket till shoppoholics är vi. Nåja vad gör väl det att åka 4 mil i onödan. Vi käkade lunch i godans ro och la oss ute och njöt av rådande solsken hemma på gården. Nu har vi åter varit inne till Tuna och handlat hela skuffen full med presenter. Tjejerna har bakat kokos bollar och jag håller på med munkar efter önskemål av födelsedags barnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv