17 april 2010

Resan till Mallis inställd..

men all heder åt VING resor som jag tycker hanterat detta på et mycket bra sätt. Vet ni, igår ringde det på min mobil kl 21 och det var VING resor som ville kolla upp så att man fått information och att läget var stabilt.VING skulle oxå betala ut hela rese kostnaden inom 5 dagar. Tänk det är ju inte bara oss dem ringer.Vem kunde veta att det skulle bli så här, fattar inte hur en del kan vara arga i situationer som denna. Hoppas att människorna på Island får den hjälp dem behöver oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv