11 april 2010

Plikten kallar...

jobb idag, hoppas på att träffa Tina och Malin på min lunch idag. Gårdagen var en såndär riktigt bra dag trots regn och mulet. Mamma och pappa var här flera timmar och hjälpte till o pyssla. Barnen pärlade med mamma och pappa han eldade på gården. Vi passade på att samla ihop allt möjligt som låg och skräpade. Skönt, nu ser det finare ut på tomten. Nästan allt ris är bortsläpat och veden flyttad till ved boden för vidare kapning. Oskar var här och jobbade som en riktig oxe. Tänk vilka snälla människor man har runt omkring sig!Det bästa med rensningen igår var att mannens förlorade plånbok dök upp på åkern. I den låg körkort o alla andra kort plus ett par tusen. Rena lotto vinsten alltså=) Det som göms i snö.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv