18 april 2010

Barn....

ska bara göra som man säger eller hur=)Inte som en som jag känner till som såg till att ha en ökenråtta i byrå lådan och råttan var visst även med till plugget dagligen.
Barn ska absolut inte göra upp planer när föräldrarna är bortresta och barnet har en barnvakt, att passa på att smita ut mitt inatten och ta en häst olovligt för en ridtur och sedan lämna tillbaks den som om inget hänt i stallet.
Barn ska absolut inte skaffa en häst på eget bevåg och tala om det för föräldrarna i efterhand! Barn ska heller inte skaffa en kanin som bor en våning över utanför grannen dörr. Barn ska absolut inte ha en sköldpadda i garderobs lådan så att allt annat i garderoben stank alger!
Barn ska oavsett ålder alltid fråga sina föräldrar om lov och visa upp exakt resplan om det planeras en resa till fjärran länder. Barn ska absolut inte åka till mellanöstern helt solo utan retur biljett och säga att det löser sig. Hur då??... om dem inte ens har pengar. Jag tycker att det är ett mirakel att den ungens föräldrar ens lever med en frisk nerv kvar på kroppen!!!!!=)

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv