09 april 2010

Imorgon ska det ske!

Vi har rest land o rike runt med ljus och lykta(ett uns överdrift men det lät bra)molokna efter att inte hitta något nät högt nog för att damernas fysik ej ska klara av att hoppa över. Och det vi oxå vet av erfarenhet är att de står först i hagen med en mage tjock som en pilates boll och vips drar de in den och kilar igenom den smalaste öglan...men inte efter imorgon...återkommer med resultat.(Funkar inte detta ringer jag scan och tigger och ber att dem ska komma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv