25 april 2010

Mamma,pappa,Susanna,Linn,Isabell,Sinikka,Norbert,

Benjamin,Stella,Oskar,Max och min lilla nattgäst har gjort oss sällskap här ute på landet idag. Oskar och Max var snälla och skjutsade hem nattgästen så slapp jag åka bil idag....istället har jag gjort en insats med husbilen ikväll. Mannen har slitit med sanering av den mest hela dagen och nu börjar den bli brukbar. Så oss kommer inget askmoln stoppa i sommar=) Tror det lutar åt Italien, Frankrike hållet...hundarna vill så gärna åka och käka oliver och bada i havet....ja visst varför inte. Husvagnen är nu förresten ett minne blott...vi vinkade av den så glatt då den for iväg bakom min systers bil idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv