10 april 2010

Inte en enda rymning...

måste vara en av dem lyckligaste dagarna i mitt liv. Ingen get på altanen, ingen get i sängen, ingen get som försöker bryta sig in bilen och hänga med.......WOHOOOOOO
Men jag lovar er, det gar inte varitgratis och lyckas få 2 envisa gettter att stanna i sin hage. Ca 15.000 svenska kronor har dem kostat i staket bara så nu hoppas vi att dem lever till dem blir minst 100 år gamla. Och getmjölk ska dem nog allt få producera så småningom så man får lite feta ost ala Larslund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv