28 april 2010

Tänker högt...

Ett enda virrvarr av tankar. Ska man stå på ett ben hela livet, rätt så enkelt. Göra samma som alltid, inga större utsvävningar dock med ideer som förblir så. Om jag känner mig själv rätt så är jag inte en sån som måste ha ett inrutat liv och jag tror att saker o ting alltid löser sig på ett eller annat sätt. Varför står man då kvar på samma ben?Herregud vad kan hända, säger min schitzofrena ena halva. Jomen tat lugnt lugna ner dig säger den andra. Väx upp! Men njaa nu känns det som tankar har mognat och jag har bakat ihop dem till en enda ide. Kanske är det nu eller aldrig man skulle prova andra benet=)....?.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv