13 april 2010

Bil nycklar är Inte till för att läggas i skogen..

jaha vad har hänt sedan sist....tillbringad mestadels av dagen på arbetet. Morgonen började smått kaotiskt för att hålla traditionen. Hittade inte bilnycklar någonstans. Letade absolut överallt och i mitt guldfiskstillstånd kunde dem ju vara tex i kylen. Men inga nycklar!Hittade i sista sekunden extra nycklar till bilen så patrasket kunde komma på sina förväntade platser till slut.
Ja och som ni såg flöt jag sen över sjön hem, tog genast med mig hundarna för att söka efter nycklarna i skogen vi var igår. Skogar är ju som bekant inga små ställen. Släpper lös hundarna och i samma sekund for dem iväg som avlöningar efter hjort bye bye......kvar står jag. Hittar av en slump nycklarna och så 2 timmar senare kunde jag plocka in 2 leriga hundar.Även om jag kände mig arg på att dem dragit iväg var jag såååå glad över att se dem. Hann inbilla mig alla möjliga senarier. Raka spåret i duschen var det enda alternativet för herrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv