06 april 2011

Dagen...

Pappersarbete inför träff med revisorn,hoppas hon tagit sitt medikamente denna gång för jag är inte alls så säker på att jag fattat hur man gör och därmed gjort rätt.Men det ska vi bli varse om alldelles snart.
Annars flyter det på. Inga nyheter just nu. Gott så på nåt vis.. fast jag skulle kunna tänka mig lite mer action och ideer som förverkligas.Hade ett bygg möte här hemma igår em. Vi tänker att det måste vara bäst för alla parter om man är tydlig med förväntningar från alla håll så att säga.Och att man träffas för att stämma av med jämna mellanrum. O nu med mig med i gänget så har jag ju kommit på en del saker som jag tycker skulle underlätta mitt arbete.Mycket trevlig sammankomst med smörgåstårta som avslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010