07 april 2011

Skit från topp till tå....

Because there worth it!!Ja damerna i hagen brevid alltså. Nu var det rensat efter vintern som försvårar rensning avsevärt. Fast det passade mig bra efter en dag med pappers göra igår, då måste jag få jobba kroppsligt igen. Må så vara skitgöra men jäkligt skönt och få det gjort.Har liksom mer talang för Bonde rollen egentligen. Fast numera känns det inte som om nervsammanbrottet är nära när jag knappar in bokföringen.Men får jag välja så skulle jag välja att hellre skyffla skit och kanske plantera några små penseer här och där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010