18 april 2011

Jodå jag jobbar oxå....

fast i lite mindre utsträckning när det är sommar värme ute.Knåpat ihop nån faktura och knappat in lite kvitton. Jag gjorde lite service på familjens cyklar här på eftermiddagen efter hajken och högtrycks tvättade lite på sten gången som kommit fram så fint vid altanen.Lagom till mannen kom hem och tog över tvätten på altan taket. Nu är den som ny....fast jag var inte så säker på att jag ville att mannen skulle klättra upp på det antika fallfärdiga taket. Jag utbrast från hjärtat att det måste ju finnas enklare sätt att ta livet av sig om det var tanken men nu så med färdigt resultat var det helt klart värt risken;)
Elina och hennes bästis sover i lillstugan för andra natten i rad. Myspys på hög nivå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010